Royal TV to pay 1 lakh fine or be banned for 30 days for giving false information against Lucman

1

Royal TV broadcasted an episode of the show, ‘Issue of the Day’ during which extremely foul and unprofessional language was used, that too on false grounds and accompanied with false information against anchor of “Khara Such with Lucman”, Mubasher Lucman.
PEMRA had earlier issued warnings and directives to the channel for submitting an explanation of the show which the channel faild to produce. On this grounds, the recordings of the show which was asked to be taken off air as per PEMRA regulations were viewed and it has been declared that Royal TV and the show, issue of the day, has been in contempt of PEMRA regulations due to which it has to pay the due amount in 30 days or be banned for a month from airing.

b7e922c5-a046-4ee7-bae7-b24e2879a409

Comments

comments

Share.

1 Comment

  1. sir i m big fan of you formanites k owners abhi bhi lda ki pabande k bawajood or high cort k owders k bawajoo non aproved area may kam jaree hay kais say karoraa rupay jal sazee kar rahy hay.jitnay bhi lda modgae plot hay private tour par sale kar choukay hay sir lda ko chai k in ka record seal kary foree tour par nahee tou yaa mazeed tang kary gay logo ko.i have every information about them plz my name secrete

Leave A Reply